vrijdag 7 oktober 2022

Ik had gewild 

een ander mens te zijn

een beter mens

een ander ik

een ander hem


voor jou


ik had gewild 

dat ik dat kon 


voor jou

voor hem 


ik had gewild 

dat ik zijn plaats had kunnen innemen 

naast je 

voor je 

met je 


ik had gewild 

dat ik 

kon laten zien 

dat hij 

!! wel degelijk !! 

je echt wel graag heeft willen zien 


en zo niet 

dat ik dat dan 

alsnog 

en in zijn plaats kon doen 


al deed ik dat 

natuurlijk 

uit allereigenste 

en bewuste vrije wil 


Ik wou dat ik

een ander 

beter 

mens had kunnen zijn


voor jou

voor hem 

voor mij 


Ik had en heb je 

grager willen zien dan hem 

of minstens even graag

dat kon helaas 

en mocht ook niet


altijd weer helaas

voor mij 

voor mij 

voor mij...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten